У 2014-2015 н.р. у Володимирівському НВК здійснювалась робота з виявлення
та підготовки обдарованої молоді до інтелектуальних змагань та творчих
конкурсів. Педагогічним колективом було створено відповідну підтримку та
створено всі умови для розкриття потенціалу творчо обдарованих гімназистів.
А саме:
-
Виявлення
та занесення до банку даних обдарованих учнів за різними типами обдарованості;
-
Розробка
та затвердження кураторами обдарованих учнів програм і календарних планів;
-
Постійна
індивідуальна робота з обдарованими учнями;
-
Створення
тренувальних таборів безпосередньо перед інтелектуальними змаганнями для
зменшення психологічного навантаження учасників; та Всеукраїнських і
міжнародних учнівських конкурсів.
-
Проведення
індивідуальних консультацій;
-
Проведення
поточних шкільних інтелектуально-розважальних змагань в рамках предметних
тижнів;
-
Проведення тижня педагогічної майстерності, під час
якого вчителі представили фрагменти уроків з проблеми особистісно-зорієнтованого
навчання.
Відповідно до плану методичної роботи школи у 2014-2015 н.р. продовжувала
роботу творча група по роботі з обдарованими учнями. Виходячи з практичного
спрямування роботи творчої групи, а також поставленої мети на 2014-2015 н.р.,
було заплановано і проведено 5 засідань творчої групи. На засіданнях
розглядались не тільки теоретичні питання з проблеми обдарованості та
підготовки учнів до інтелектуальних змагань і конкурсів, але й було вирішено
взяти участь у Обласній виставці «Освіта – 2015».
Маючи достатній теоретичний і практичний потенціал, творчою групою було
узагальнено ППД з проблеми обдарованості за темою «Формування творчої
особистості шляхом впровадження особистісно-орієнтованого підходу» та оформлено
відповідний фаховий блог. Основою для теми роботи послугувала проблемна тема
школи.
Крім того, цього року творчою групою було оформлено та випущено «Збірник
олімпіадних завдань з предметів (шкільний рівень)» для роботи з обдарованими
учнями. А також проведено наукову конференцію для учнів-учасників
конкурсу-захисту МАН, де учні мали змогу пройти процедуру «попереднього» захисту наукової
роботи в умовах школи, налаштуватись на успішність та зменшити психологічне
навантаження безпосередньо під час захисту наукової роботи.
Виявлення обдарованих і
талановитих дітей – це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе,
якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний. Показником
результативності роботи є перемоги та призові місця у конкурсах та інтелектуальних
змаганнях. Тому, аналізуючи результативність роботи творчої групи за рік слід
зазначити, що всі заходи, спрямовані на організацію роботи з обдарованими
учнями, принесли позитивні результати.
Немає коментарів:
Дописати коментар