пʼятниця, 23 жовтня 2015 р.

Звіт творчої групи по роботі з обдарованими учнями за 2014-2015 н.р.



У 2014-2015 н.р. у Володимирівському НВК здійснювалась робота з виявлення та підготовки обдарованої молоді до інтелектуальних змагань та творчих конкурсів. Педагогічним колективом було створено відповідну підтримку та створено всі умови для розкриття потенціалу творчо обдарованих гімназистів.
А саме:
-         Виявлення та занесення до банку даних обдарованих учнів за різними типами обдарованості;
-         Розробка та затвердження кураторами обдарованих учнів програм і календарних планів;
-         Постійна індивідуальна робота з обдарованими учнями;
-         Створення тренувальних таборів безпосередньо перед інтелектуальними змаганнями для зменшення психологічного навантаження учасників; та Всеукраїнських і міжнародних учнівських конкурсів.
-         Проведення індивідуальних консультацій;
-         Проведення поточних шкільних інтелектуально-розважальних змагань в рамках предметних тижнів;
-         Проведення тижня педагогічної майстерності, під час якого вчителі представили фрагменти уроків з проблеми особистісно-зорієнтованого навчання.
Відповідно до плану методичної роботи школи у 2014-2015 н.р. продовжувала роботу творча група по роботі з обдарованими учнями. Виходячи з практичного спрямування роботи творчої групи, а також поставленої мети на 2014-2015 н.р., було заплановано і проведено 5 засідань творчої групи. На засіданнях розглядались не тільки теоретичні питання з проблеми обдарованості та підготовки учнів до інтелектуальних змагань і конкурсів, але й було вирішено взяти участь у Обласній виставці «Освіта – 2015».
Маючи достатній теоретичний і практичний потенціал, творчою групою було узагальнено ППД з проблеми обдарованості за темою «Формування творчої особистості шляхом впровадження особистісно-орієнтованого підходу» та оформлено відповідний фаховий блог. Основою для теми роботи послугувала проблемна тема школи.
Крім того, цього року творчою групою було оформлено та випущено «Збірник олімпіадних завдань з предметів (шкільний рівень)» для роботи з обдарованими учнями. А також проведено наукову конференцію для учнів-учасників конкурсу-захисту МАН, де учні мали змогу пройти процедуру «попереднього» захисту наукової роботи в умовах школи, налаштуватись на успішність та зменшити психологічне навантаження безпосередньо під час захисту наукової роботи.
Виявлення обдарованих і талановитих дітей – це тривалий процес. Обдарована дитина сама собі допоможе, якщо вчитель творчий, а навчальний процес цікавий, різнобічний. Показником результативності роботи є перемоги та призові місця у конкурсах та інтелектуальних змаганнях. Тому, аналізуючи результативність роботи творчої групи за рік слід зазначити, що всі заходи, спрямовані на організацію роботи з обдарованими учнями, принесли позитивні результати.

Немає коментарів:

Дописати коментар